Odchudzanie

Muszę zgubić kilka cm w udach. Poleci któraś jakąś dietę / ćwiczenia?

Replies

  1. jesuismonika jesuismonika

    http://www.modeling.pl/?sub=artykuly&fil=read&poz=11&art=48 polecam ćwiczenie pierwsze z powyższej strony, ćwiczenia na orbitreku i przede wszystkim zumbę :)

  2. Justyna / Say me Justine / Justyna / Say me Justine /

    Ja polecam ten trening z Ewa :) http://www.youtube.com/watch?v=KbUN30GlHaY

  3. Magda Lenka Magda Lenka

    Ja cwicze Skalpel z Ewa Chodakowska i spodnie w udach stały się luzniejsze.:-)

  4. kakaao kakaao

    http://kakaao.blogspot.com/2013/02/jak-schudam-17-kg.html

    jak schudłam 17 kg :)

    Dla mnie najlepsze jest bieganie i takie 8 minutówki, znajdziesz je na yt te z mel b. :)

  5. soczek_owocowy soczek_owocowy

    Dziękuję dzieewczyny:)

  6. Anonymous Anonymous

    No dziewczęta, od 5 dni stosuję Skalpel Ewy i czuję się... "zdrowsza". Zobaczymy po miesiącu, jakie efekty to przyniesie, ale na razie walczę dzielnie ;)

  7. ohh Marly ohh Marly

    @SSAAS MRSKA: Dziewczyna napisała 'kilka kg', więc wątpię, że ma nadwagę :) Też chciałabym zrzucić parę kilogramów, aby dojść do płaskiego brzuszka i na to pomogą jedynie ćwiczenia, bo za trucie się tabletkami bym się nie wzięła, żeby zrzucić np. 4 kg :P Taka prawda, głodówka nie przynosi efektów, chyba, że w drugą, niepożądaną stronę :D

  8. KosmetyczkaKamy KosmetyczkaKamy

    Szczerze mówiąc bez jakiejś 'specjalnej diety' można zgubić kilka kilogramów. Wystarczy zrowo się odżywiać. Czyli nie głodzisz się, ale zamiast ciasteczka wypierasz jakąś zdrowszą przekązkę np. orzechy. I oczywiście jogging... Ale taki regularny. Biegasz na spokojnie, żeby organizm ci się nie przemęczył. Ja dzięki drobnym zmianom (trwało to kilka miesięcy) zgubiłam bardzo dużo kilogramów i nawet nie spodziewałam się takiego efektu. Kilka razy odstawiałam to, ale wracałam do tego. I udało się teraz już od roku mam ładną sylwetkę. ;)

  9. soczek_owocowy soczek_owocowy

    @KosmetyczkaKamy: a zamiast joggingu mogą być jakieś inne ćwiczenia?

  10. KosmetyczkaKamy KosmetyczkaKamy

    @soczek_owocowy: Ja stosowałam również poranną gimnastykę. Myślę, że wiosna to dobra pora na jogging. (Latem już gorzej - jest parno, gorąco). Jak tylko zacznie się robić dobra pogoda polecam bieganie. Nie muszą to być długie, wyczerpujące biegi. Jeśli nie masz kondycji możesz biegać na przemian z marszem.
    Powrócę do ćwiczeń. Jeżeli chcesz schudnąć w udach. Polecam również jogę. Nie pamiętam ćwiczeń, które stosowłam (było ich sporo). Miałam książkę o jodze, która była bardzo przydatna. W internecie też można znaleźć kilka fajnych ćwiczeń.

  11. Porcelain Desire Porcelain Desire
  12. Natalia Kowalska Natalia Kowalska

    Hej dziewczyny! powracam do wątku, co myślicie o ćwiczeniach z filmików w Internecie? są skuteczne?

  13. Marta Zetek Marta Zetek

    @Natalia Kowalska: Pewnie, że tak! Sprawdź np. Mel B czy Chodakowską. Ale takich trenerek jest mnóstwo - ważne, żeby znaleźć ćwiczenia, które będziesz wykonywać z przyjemnością. Ja mam kilka ulubionych filmików. Do tego stosuję dietę i łykam detocell, bo oprócz wagi chcę też zredukować cellulit. Dieta + ćwiczenia to duet niezawodny :)

  14. Elka Kuczyńska Elka Kuczyńska

    Cwiczenia jak najbardziej, a co do diety to mysle,ze fajnie skonsultowac ją z dietetykiem, bo ustali ją konkretnie dla Ciebie :) Bedziesz wtedy pewna, ze Ci nie zaszkodzi. Ja poszlam niedawno do dietetyczki w http://www.med-expert.pl/ i dobrala mi diete 1200 kalorii, zaczynam ja powoli wprowadzac, efektow jeszcze powalających nie ma ,ale mam nadzieje,ze wkrótce będą :)

  15. Ania Sz. Ania Sz.
  16. in & out blog in & out blog

    ja polecam active walking na biezni i total body :) super gubi sie tluszczyk i przy okazji rzezbi sie cialo :)

  17. Natalia Kowalska Natalia Kowalska

    Ja od dłuższego czasu obserwuję https://www.facebook.com/treningdieta i chyba w końcu się zdecyduję na dietę. Bo same ćwiczenia średnio mi dają. Tzn. w pewnym momencie zauważyłam, że obwód w moim pasie przestał maleć ;)

  18. Paulina Krawczyk Paulina Krawczyk

    Według mnie, najlepsze jest regularne bieganie :).

  19. Lilly Marlenne Lilly Marlenne

    ja zaczęłam się odchudzać w lutym, zgubiłam 6 kilogramów :) po prostu ograniczałam kalorie, jadłam tylko chrupki chleb, twarogi, jajka, gotowany drób, gotowaną wątrobę, gotowane ryby, owoce i warzywa :) bez żadnych wymyślnych diet. Ćwiczyłam z Natalią Gacką (na youtubie są ćwiczenia, znajdziecie). Z ud poleciało mi szybciej, niż myślałam. Z talii też. Także - nie trzeba cudować, żeby się udało ;) Waga wyjściowa - 54. Waga teraz - 48 (no, 47 z czymś, ale dla mnie to nadal 48 ;P).

  20. Lilly Marlenne Lilly Marlenne

    nie jestem pewna, czy ćwiczenia na siłowni są dobrym rozwiązaniem, jeśli chce się schudnąć. większość moich koleżanek porozbudowywała sobie mięśnie i chociaż owszem, nogi mają ładne, brzuchy też, to często wyglądają na mniej smukłe, niż przed rozpoczęciem ćwiczeń. co kto lubi. wszystko zależy też od wyjściowej sylwetki, od budowy ciała i wzrostu. jednemu to pomoże, innemu wcale nie.

BEAUTY

  1. Czy istnieje skuteczny krem na rozstępy?

    Last reply: Daria Daria .

  2. Dieta cud? Cud, że schudniesz!

    Last reply: anita maciak .

  3. Odchudzanie

    Last reply: anita maciak .

  4. Dieta

    Last reply: anita maciak .

  5. wlosy .

    Last reply: Monika Walczak .

People You May Like