Jakie ćwiczenia polecacie?

Jakie ćwiczenia polecacie na oponkę na brzuchu, cellulit na udach i tyłku?
Możecie dodawać efekty swoich metamorfoz :)

Replies

  1. Estera L-M Estera L-M

    Ja ćwiczę z Mel B ;) pomału, pomału i widać efekty ;)

  2. Anonymous Anonymous

    Zdecydowanie polecam stronę Fitness Blender. To zbiór naprawdę wielu programów treningowych o różnym czasie, natężeniu i przeznaczeniu. Możesz sama sobie ułożyć odpowiedni tening, miksująć te dostępne wedle uznania. Sa naprawdę ekstra!!!

  3. Anonymous Anonymous

    A, i jeszcze warto dać szansę Jillian Michaels. Jej 30 days shred daje naprawde super efekty:)

  4. Magdalena Kowalska Magdalena Kowalska

    ja musze sie wziasc na cwiczenie

  5. Kelosz Melosz Kelosz Melosz

    Na oponkę na brzuchu, cellulit na udach i tyłku polecam przysiady ze sztangą. Chyba nie ma nic lepszego. Oczywiście ciężar dobrany do własnych możliwości. A jeśli macie więcej pytań zapytajcie trenera https://www.facebook.com/pages/TrainingLab/317974058352195 Chętnie Wam pomoże :)

  6. Patrisya Style Patrisya Style

    Ja też na pupę polecam ćwiczenia ze sztangą, ogólnie trening siłowy jest super, oprócz tego bieganie w interwałach daje super efekty jeśli chodzi o cellulit i warto zaczepić się o Ewę Chodakowską, ale te mocniejsze ćwiczenia czyli killer i turbo nie ten cieniutki skalpel.
    A efekty można zobaczyć u mnie na blogu + wskazówki dietetyczne - bo to też bardzo ważne, jeśli chodzi zarówno o cellulit jak i otłuszczony brzuch ! ( a ja biegam w interwałach i ćwiczę siłowo, Ewki nie ćwiczę, wole swoje zestawy):
    http://patrisyastyle.blogspot.com
    i instagramie :)
    http://instagram.com/patrisyastyle

  7. Kelosz Melosz Kelosz Melosz
  8. Adela Kos Adela Kos

    właściwie każde ćwiczenia są dobre jeśli tylko zaczniemy wykonywać je regularnie. ja polecam każdemu zarówno zwykłe bieganie, jak i pływanie czy nordic :) a poza tym podrzucam i ciekawe artykuły na temat odchudzania, tyle opcji jest, że naprawdę można próbować http://www.osytalia.pl/art-czy-kawa-odchudza.htm :)

  9. Agata Mikulska Agata Mikulska

    Nie ma tak fajnie, że wybierzemy sobie jakąś część ciała i zaczniemy ją trenować i akurat z tego miejsca zrzucimy tłuszcz. Więc nie skupiaj się tylko na pojedynczych aspektach sylwetki.

    Odpowiednia dieta, ćwiczenia angażujące całe ciało (bieganie, pływanie... polecam też trening HIIT) i osiągniesz pozytywne rezultaty :)

  10. maria walczak maria walczak

    A ja zalecam ćwiczenia na boczki i brzuch z tej strony http://super-brzuch.pl/cwiczenia-na-boczki

    Strona przedstawia najskuteczniejsze ćwiczenia na boczki i brzuch, które wykonać można w domu.

  11. efka kowal efka kowal

    Generalizowanie, że jakieś ćwiczenia są rewelacyjne jest nie do końca trafione. Każdy organizm jest inny i dla kogoś dany zestaw ćwiczeń może być namiastką a dla innej zbyt obciążający. Lepiej więc, żeby opracowaniem zestawu ćwiczeń zajął się specjalista. Mnie pomógł trener osobisty z Wrocławia http://www.mateusz-kokoszka.pl/ Rozpisał rozkład i intensywność ćwiczeń, któr z upływem czasu systematycznie się zwiększała. Nie było łatwo na początku, ale jest coraz lepiej.

  12. Rafał Rafał Rafał Rafał

    Jakie ćwiczenia? Regularne.

  13. Marianna Kozub Marianna Kozub

    @Rafał Rafał: Faktycznie regularność odgrywa tu bardzo ważną rolę. Oprócz tego ćwiczenia powinny być wykonywane poprawnie. Źle wykonywane ćwiczenia mogą być przyczyną kontuzji oraz nie dadzą efektów jaki chcemy uzyskać. Żeby przekonać się, czy ćwiczenie jest przez nas dobrze wykonane, możemy nagrać się telefonem podczas jego wykonywania albo ćwiczyć na przeciwko lustra i obserwować się. Pływanie wpływanie pozytywnie na każdy z elementów jaki wymieniłaś, a dodatkowo nie obciąża ono stawów. To jaki styl pływacki wybierzemy także wpłynie na ilość kalorii jakie spalimy.

  14. Aszka Śpiewa Aszka Śpiewa

    Regularnosc, konsekwentnia, niekatowanie sie. To sa moje zasady. Cwiczenia sa lekkie, przyjemne i krotkie. 20 min dziennie. Nie wkurzam sie po 2 tygodniach mialam juz efekty, nie stawiam se wysokich poprzeczek dlatego przy tym trwam. Co mnie motywuje? Wlasnie efekty po takim trybie.

  15. Marianna Kozub Marianna Kozub

    @Aszka Śpiewa: Doskonałe podejście z niekatowaniem się. Ćwiczenia mają być dla nas przyjemnością. Jeśli są odpowiednio dobrane do naszych możliwości to chce nam się ćwiczyć. Nie warto wybierać trudnych treningów jeśli nie mamy odpowiedniej kondycji. Bo po pierwsze zniechęcimy się tym, że nie dajemy rady. Po drugie jeśli będziemy wykonywać ćwiczenia tylko po to by je wykonać odpowiednią ilość razy to nie przyniesie to żadnych efektów. Aby były wizualne efekty naszych poczynań musimy wykonywać ćwiczenia poprawnie, tak by mięśnie zaangażowane w dane ćwiczenie pracowały, a nie pozornie pracowały.

  16. Aszka Śpiewa Aszka Śpiewa

    Cwiczenia przyniosa efekty nawet te lekkie, ale regularne i przy odpowiedniej diecie - 100% :)

  17. Marta Wegan Marta Wegan

    @Aszka Śpiewa: Bo regularność jest kluczem do sukcesu. Tak samo dokładność. Jeśli będziemy ćwiczyć, ale wykonując ćwiczenie niedokładnie to nie przyniosą one oczekiwanych efektów. Czasem nawet lepiej ćwiczyć wolniej, ale wykonać ćwiczenie dobrze, niż tylko po łebkach, ale utrzymać tempo. Ćwiczenia powinny dawać energie i być wyczekiwane. Nie powinniśmy ich traktować jako obowiązku i czegoś co musimy zrobić. Do ćwiczeń można się przyzwyczaić, a nawet uzależnić od nich. Jako dodatek do racjonalnej diety na pewno przyniosą efekty.

  18. Ewa Czar Ewa Czar

    Joga! Chodzę do http://art-dance.pl/o-szkole/ i to najcudowniejsza forma ruchu, jakiej kiedykolwiek doświadczyłam. Uczysz się świadomości swojego ciała, wzmacniasz mięśnie. Poza tym odpuszczają bóle kręgosłupa i często zmieniasz trochę swój styl życia, przywiązujesz większą wagę do diety i dbałości o ciało.

  19. Agata Kowal Agata Kowal

    ja bardzo lubie cwiczyc z Monika Kolakowska na yt i widze efekty po kilku miesiacach

  20. Agata Kowal Agata Kowal

    teraz sie przerzucilam na 30 dniowe wyzwanie jogi i fajnie mozna poczuc wszystkie swoje miesnie