jak to jest z tymi współpracami/givewayami?

Zawsze zastanawiałam się jak to naprawdę z tym wszystkim jest. Jestem dopiero początkująca, więc zupełnie zielona w tym temacie. Wiem tyle, że nie ma co liczyć na współpracę poniżej 300obserwatorów, ale ciekawi mnie to, czy firmy same do was piszą, czy wy musicie pisać do nich? ;>

Odpowiedzi

1. Spalinka Spalinka

@szaroscgwiazd: Kochana znam ten ból:p urodziłam się z płaskostopiem i o ile prawą stopę udało mi się wyprofilować jeszcze będąc dzieckiem tak na lewą żadne ćwiczenia nie pomagały. W rezultacie jedną stopę mam większą od drugiej o numer;)

2. In blue jeans Kasia In blue jeans Kasia

@szaroscgwiazd: Hehe, ja przez pół jesieni i zimę chodzę w tych samych czarnych koturnach - co ze mnie za blogerka, hehe. :D A tak zupełnie poważnie to są uniwersalne, pasują do czarnych rajstop, dzięki nim jestem trochę wyższa, więc czego chcieć więcej? :P

3. szaroscgwiazd szaroscgwiazd

@In blue jeans Kasia: eee, ja tam mam na każdy sezon po 2-3 pary butów (np na lato baletki, sandałki i np tenisówki) i całe życie mi to wystarczało ;d
    Ja chodzę w tych samych kurtkach i jakoś nie odczuwam potrzeby kupowania kolejnej czarnej ramoneski ;d

4. Rasz Rush Rasz Rush

a firmy to wszystko czytają :) ja nie jestem przeciw niech sobie ludzie piszą zarabiają bawią sie maja przyjemność :)

5. jesuismonika jesuismonika

@In blue jeans Kasia: Uff, dobrze, że jest chociaż jedna taka osoba jak ja ;P Też ostatnio nabyłam swoje ulubione koturny i od kiedy je mam nic innego nie chce pasować do żadnego mojego zestawu ;D

6. In blue jeans Kasia In blue jeans Kasia

@jesuismonika: U mnie dokładnie tak samo! :) Nawet tak czekałam i czekałam na blogu, aż jakiś miły anonim napisze mi, że cały czas chodzę w tych samych butach. :D Ale co ja poradzę, że pasują mi do wszystkiego. :)

7. Natalia Beszko Natalia Beszko