jak to jest z tymi współpracami/givewayami?
Zawsze zastanawiałam się jak to naprawdę z tym wszystkim jest. Jestem dopiero początkująca, więc zupełnie zielona w tym temacie. Wiem tyle, że nie ma co liczyć na współpracę poniżej 300obserwatorów, ale ciekawi mnie to, czy firmy same do was piszą, czy wy musicie pisać do nich? ;>
różnie bywa , do mnie sporo firm pisze sama ale i ja czasem wysyłam zapytania o współpracę , a tak serio to myślę że 300 obserwujących to ciut za mało , choć pewnie zależy od firmy i rodzaju współpracy , na zrobienie rozdania już pewnie wystarczy
@Daggi: widziałam skromne na blogach z około3 00obs to tak sobie napisałam, wiem że potrzeba troszkę więcej na konkrety ;P
spoko spoko dlatego napisałam że to pewnie zależy od rodzaju współpracy :)
A mnie już denerwuje to całe blogowanie z korzyściami, ale ja się moze nie będę odzywać, bo zaraz się rozpęta burza. Parę lat temu nie chodziło o jakieś głupie rozdania...
@Persona Obscura: podpisuję się.
@Persona Obscura: ja też uważam, że trzeba to robić z przyjemności, ale miło też jak jak ktoś Cie docenia i daje Ci coś od siebie za fajnego bloga, prawda?:)
@Tynkaa: oczywiście, ale myśleć o nagrodzie zanim się na dobre zacznie pracę? czy to nie za szybko? najpierw trzeba włożyć w coś trochę serca, a potem prosić o oklaski. jak blog jest robiony 'pod sponsorów' to nic ciekawego nie wniesie
Ja gdy zaczynałam pisać bloga, to całe współpracowanie było jeszcze niezbyt znane. Według mnie blogerka, powinna pisać bloga z pasją, a nie dla korzyści. Gdy zaczynasz współpracę, chodzi o poświęcenie siebie. Blogerzy tak naprawdę nie dostają nic za darmo. W to trzeba włożyć ciężką pracę, wysiłek, energię i czas ;)
Firma zacznie Ci oferować współpracę gdy przyjdzie na to odpowiedni czas ;)
Ja mam 92 obserwatorów i mam bloga nie całe dwa miesiące i już pierwsza współpraca za mną :). Piszę z przyjemności i pasji a od dawna miałam zacząć pisać bloga ale jakoś się nie udawało :). Wszystko zależy co wymaga dana firma :)