jak to jest z tymi współpracami/givewayami?

Zawsze zastanawiałam się jak to naprawdę z tym wszystkim jest. Jestem dopiero początkująca, więc zupełnie zielona w tym temacie. Wiem tyle, że nie ma co liczyć na współpracę poniżej 300obserwatorów, ale ciekawi mnie to, czy firmy same do was piszą, czy wy musicie pisać do nich? ;>

Odpowiedzi

1. Daggi Daggi

różnie bywa , do mnie sporo firm pisze sama ale i ja czasem wysyłam zapytania o współpracę , a tak serio to myślę że 300 obserwujących to ciut za mało , choć pewnie zależy od firmy i rodzaju współpracy , na zrobienie rozdania już pewnie wystarczy

2. Tynkaa Tynkaa

@Daggi: widziałam skromne na blogach z około3 00obs to tak sobie napisałam, wiem że potrzeba troszkę więcej na konkrety ;P

3. Daggi Daggi

spoko spoko dlatego napisałam że to pewnie zależy od rodzaju współpracy :)

4. Persona Obscura Persona Obscura

A mnie już denerwuje to całe blogowanie z korzyściami, ale ja się moze nie będę odzywać, bo zaraz się rozpęta burza. Parę lat temu nie chodziło o jakieś głupie rozdania...

5. Ania Kania Ania Kania

@Persona Obscura: podpisuję się.

6. Tynkaa Tynkaa

@Persona Obscura: ja też uważam, że trzeba to robić z przyjemności, ale miło też jak jak ktoś Cie docenia i daje Ci coś od siebie za fajnego bloga, prawda?:)

7. Persona Obscura Persona Obscura

@Tynkaa: oczywiście, ale myśleć o nagrodzie zanim się na dobre zacznie pracę? czy to nie za szybko? najpierw trzeba włożyć w coś trochę serca, a potem prosić o oklaski. jak blog jest robiony 'pod sponsorów' to nic ciekawego nie wniesie

8. Karolina Necel Karolina Necel

Ja gdy zaczynałam pisać bloga, to całe współpracowanie było jeszcze niezbyt znane. Według mnie blogerka, powinna pisać bloga z pasją, a nie dla korzyści. Gdy zaczynasz współpracę, chodzi o poświęcenie siebie. Blogerzy tak naprawdę nie dostają nic za darmo. W to trzeba włożyć ciężką pracę, wysiłek, energię i czas ;)

9. Karolina Necel Karolina Necel