Praca w salonie kosmetycznym

Dziewczyny - jak się zapatrujecie na pracę w salonie kosmetycznym?
Czy w ten sposób można przyzwoicie zarabiać? I najważniejsze - czy można pracować, bez spędzenia kilku lat na studiach?

Odpowiedzi

1. Weronika Mońka Weronika Mońka

Byłam jakiś czas temu na kursie w szkole Select i chwalę sobie ją :) Ja nie miałam wcześniej żadnej szkoły w tym kierunku więc wszystko było dla mnie obce,a instruktorki w tej szkole przekazywały wiedzę w taki sposob, że wszyscy łapali ją w ciągu chwili. Dużo praktyki, dobre produkty, wykwalifikowana kadra i wszystko na plus:)

2. Marta Karska Marta Karska

Zawodowe szkolenie daje ci więcej niż kilka lat na studiach - przynajmniej jeśli chodzi o kosmetykę. Sama doskonale wiem, jak to u mnie wyglądało i jakie przyniosło efekty. Pracuję w branży od 4 lat. Wszystkie szkolenia przeszłam w Beauty lux.

3. Bogna Stasiak Bogna Stasiak

Jeżeli jesteś dobrą (czytaj dokładną) kosmetyczką to drzwi się nie będą zamykały (znam takie)
    Jeżeli traktujesz klientki byle szybciej i załatwiasz podczas obsługi klienta 100 innych dodatkowych spraw to będziesz jedną z 90% które raz mają klienta raz nie

4. Ewa Jaka Ewa Jaka

Na początku pracowałam w salonie kosmetycznym po studiach. Niedawno stwierdziłam, że pora iść krok na przód i stwierdziłam, że założę własny gabinet kosmetyczny. Zaczęłam się doszkalać i regularnie jeździć na szkolenia kosmetyczne, między innymi tutaj: http://cvacademy.pl
    Muszę powiedzieć, że po skończeniu 3 kursów i założeniu własnej firmy zarabiam więcej niż mogłabym przypuszczać wcześniej. Także jeśli tylko masz siłę i ochotę pracować w tej branży nic nie stoi na przeszkodzie byś mogła z tego jeszcze przyzwoicie żyć :)

5. Sylwia Janik Sylwia Janik