Rajstopy dla mężczyzn

Witam. Mam pytanie. Zaczyna się robić chłodno a ja nie przepadam za kalesonami. Niestety rajstopy męskie są zbyt drogie więc od jakiegoś czasu noszę damskie (pod spodniami oczywiście). Jakie możecie mi polecić abym trochę w nich pochodził zanim się rozlecą??? Kupuję przez Internet raz na jakiś czas, ale nie znam się na markach itp. Chodzi mi aby były pod spodniami zarówno wygodne jak i wytrzymałe. Dziękuje za odpowiedź. I uprzedzam pytania: nie jestem fetyszystą, gejem, trollem itp. itd. Jestem zmarzluch i kiedyś miałem przeziębiony pęcherz - nigdy więcej. W kalesonach w których przełaziłem pół życia czuję się ja zawodnik sumo. Pod np. jeansami - masakra. I dlatego noszę cienkie damskie, bo są wygodne i zarazem cienkie. Wada - że się szybko niszczą. Dlatego pytam o może markę/materiał które ponosiłbym dłużej. Jakoś głupio mi zapytać wprost ekspedientki w sklepie, więc kupuję na necie. A jak to wygląda...mam to gdzieś, pod spodniami i tak nie widać.

Odpowiedzi

1. kaludia kos kaludia kos

Hmmm o tym jeszcze nie słyszałam :D

2. Michał Bartoszka Michał Bartoszka

Teraz już tak :)

3. Viola Roth Viola Roth

A jezeli chodzi o rajstopy, to niestety te wszystkie cienkie sa slabej jakosci i predzej czy pozniej je podrzesz :) Kup sobie minimum 40 - jezeli chodzi o grubosc, to wytrzymaja dluzej.

4. Michał Bartoszka Michał Bartoszka

No tak, ale jeśli chodzi o te cieńsze, to chodziło mi raczej o firmę.

5. Maja Maja Maja Maja

Sąidź do Decatlonu, go sport czy innego sportowego i poproś o odzież termiczną. Sa dla kobiet , mężczyzn i dzieci. Cieniutkie i bardzo ładnie uszyte. Nie bój się nie będziesz wyglądał jak laluś :)

6. Wiktoria Polan Wiktoria Polan

Właśnie to samo miałam napisać ;)

7. Michał Bartoszka Michał Bartoszka

Może... ale pewnie trochę ciasno. Spróbuję, ale pewnie zwykłe rajstopy wygodniejsze. Zobaczymy

8. kaludia kos kaludia kos

No właśnie to jest dla mnie nowość :D

9. Aga Frąszczak Aga Frąszczak